sobota 8. února 2014

Dnešek

Ahoj,

jak se máte?Bohužel jsem k vůli mnoha událostem moc na blogu nebyla...Je mi to moc líto.Doufám ,že mi to odpustíte.Chystám recenzi na knihu,teda mám ji natočenou a přečetla jsem ji už dřív,Mé sladké šestnácté století.Je to taková pěkná knížka,kde si lehnete na gauč,pustíte si písničky na svým mobilu,horkou čokoládu zrovna popíjíte když sněží a chvílemi se díváte na krb,jak v něm dřevo hoří...a čtete knížku.
.Dále budu uvádět recenzi na knížku Monument 14 ,ale dvojku.(Druhý díl).Je to opravdu strhující a hororová knížka,ale já jsem si ji užila!
A další...... a to je kniha Farma Sonnenhof- Vzácný host.Tak musím jenom doplnit,že jsem ji četla fakt dost rychle.
No, a shází mi poslední věc co jsem Vám chtěla zdělit.
Torch Sochi 2014Co prázdniny?Těšíte se na ně.Teda já bydlím v takovém městečku kde prázdniny začínají od pondělí do pátku.Celý týden!!!!!A vlastně jak to jde u Vás?Začali Vám prázdniny už v pátek?Nebo jste měli ředitelské volno?No víc se asi ptát nebudu jinak byste z toho měli záchvat.Jo, a ještě jedna věc!:D Koukáte se na Olympiádu?Já jo!!!A doufám že dostanem ještě dneska nějakou zlatou medailičku...No,Sábliková ta určitě něco dá!...Je to moje favoritka.Ale teď musím udělat ještě pár věcí!
Takže si,
užijte,
zimní,
olympijské,
hry,
v,
Soči!!!!!!!!!!!!!!!!
Sochi Winter Olympics 2014

                                     Zdraví Vás E.

Žádné komentáře:

Okomentovat