čtvrtek 12. prosince 2013

Miluji čaj....

Ahojky,
chtěla bych vám napsat,jak moc miluji čaj!Opravdu moc!Zamozřejmě s knžkou!!!!
Ale dneska jsem si koupila knihu Moje sladké šstnácté století!Wow a musím uznat,že se mi vážně líbí.No,ale nechám si ji k Vánocům.
  • Chtěla bych vám zdělit několik informací.Právě chystám spousty videí.A nehledě na to že jich moc nemám v minulích článcích.
  • Každý den bude minimálně 1.článek.Startuje se od 14.12.2013 do 24.12.2013
  • Myslím si,že už je dost na to abych vyhlásila soutěž z druhého blogu anybogirl.blogspot.cz
  • A ta poslední je smutná.Zrušila jsem blog anybogirl.blog.cz a teď bude jenom jeden- a to tenhle.

Takže pokuď jsem vás nadchla nebo ne.....no,napište mi.Co víc napsat??
No,už to mám!!!
25.11. Přidám jako nový článek o dárcích,které jsem dostala pod stromoček.Přeci......Tak,já už musím jít zítra totiž píšem rovnou dvě písemky:Z matiky a češtiny!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!Doufám,že to dopadne dobře.Ale tím se nebudu zabývat....
Mějte se,
Evča,
vaše pilná bloggerka.
PS:Miluji čaj!:D
Instagram: Fitfoorme 💕

2 komentáře:

  1. Ahojky, máš moc krásný blog, okamžitě si ho přidávám do Bloglovinu a budu sem pravidelně chodit :)
    Měj se krásně!!
    PS: Taky miluju čaj a moc děkuju za krásné komentáře u mě na blogu, jsi moc milá dívka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mocinky děkuji..Ty jsi taky moc hodná...!!!!! :3

    OdpovědětVymazat