sobota 28. prosince 2013

Je důležité si věřit...

Koňská noha

Jednou jsem šla  do mé oblíbené stáje s babičkou.Nesli jsme rohlíky a jablíčka pro koníky.Taky jsme se dozvěděly,že v mé oblíbené stáji je nová fríská klisnička!Tak jsme se na ni šly podívat.Vešly jsme do stáje a babi  se šla hned kouknout na hříbátko.Pohladila ho a dala mu rohlík.Neumělo pořádně ještě žrát a tak to jenom okusovalo.Já jsem šla mezitím k novému koni.Měl nádhernou černou srst a velké černé oči.Dala jsem mu jablíčko,zřejmě mu chutnalo.Ale pak se to stalo.Pohlédla jsem mu na zadní nohy a pak jsem si všimla,jak jednu má zaklíněnou v jednom prkně dřevěného boxu.Asi se snažil prokopnout jedno z těch prken.Ihned jsem si také všimla že mu z té nohy tekla krev.Zavolala jsem babičku a pak jsme utíkali k majiteli té klisničky.Dojel tam autem a v ruce držel krumpáč a nějakou další věc.Ale když se vrátil ,řekl nám že to je dost špatné a že za chvíli přijede veterinář.Bušilo mi srdce jako o závod.Skoro jsem chtěla plakat,protože koně  miluji a nesnesu pohled na zraněného koníka či jiné zvířátko.
Druhý den jsme přišly do stejné stáje jako včera ,aby jsme se podívali na klisnu jak se jí daří.Stál tam majitel a řekl:,,Kdybyste se nedostavili o půl hodinky dřív,asi by se ukopala,“a pak nám řekl ,že se jmenuje Tara a za tři měsíce bude zase jako rybička.Zato že jsem ji zachránila,měla jsem zdarma jednu jízdu a poprvé se na ni svezu jako první!(Tento příběh se opravdu stal a ani já sama tomu nemůžu uvěřit!!!)
Alone............... Věř si
Takže z toho plyne.....věř si!Neboj se....nejdřív jsem nechtěla jít za tím majitelem ani na tu stáj a něco mě tam táhlo a prostě.....jsem si věřila!
Už je jedno jestli si zkoušená u tabule nebo chceš přečíst knížku,která má samí hloupí recenze,ale tobě by se líbila.Neměň svůj názor jenom kvůli tomu co si myslí ostatní nebo že se bojíš!!!!!!!!!!!!!!!!
Change your life and take it all.....

A zde máš video že je nelehké se přeceňovat!


Žádné komentáře:

Okomentovat