pátek 11. října 2013

Jak celebrity našly hlavu plnou přešlapů!!!

Ahojky,

po dlouhé době jsem tady.Opravdu je mi líto že jsem musela změnit jméno blogu....
Ale aktuálně stahuji Hunger game-hladové hry jedničku.Bude v kinech i dvojka,ale na ni si musím počkat..Sice na 2 půjdeme s mamkou ,ale ještě pořád se nemůžu nabažit 1.Takže jsem si řekla,že si stáhnu 1 a 2 (až bude) taky.No zbývá mi jedna hodina takže napíšu něco o celebritách....a jejich přešlapech v módě!!

Rihanna!

Moje hodnocení:
Je to jen sen nebo skutečnost?!Zpěvačka si asi zapomněla navlíknout nějakou blůzku či tričko!Asi spala jen v podprsence přes noc!Ale suknička je opravdu krásná...Ale copak to vidím?Černé brýle?Karamba!Vždy´t se to k sobě vůbec nehodí!!!!!!!!!!!!!!!Podívejte se na  nehty!No téééédaaaa!!!Riri, Riri,no takhle asi na MTV nepudeš!


Lady Gaga!

Myslím že Rihanna není jedinou favoritkou v přešlapech!I Lady Gaga si musí říct své!
Wow,docela odvázaný nemyslíte?!!!!!Hezké vlasy,ale šaty,brýle ani to tetování není moc .....Ale vlásky,ty se mi líbí a co vám?!


No tak zase za týden,ale to bude zase :Jaká celebrita je nejlépe oblečená?!Tak ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat